It’s four in the morning …

… maar nog niet the end of december, dus het is niet het sonore geluid van Leonard Cohen dat me wekt luttele seconden vóór de kerkklok het uur bevestigt. Op het licht van een straatlantaarn na is het nog aardedonker buiten. Ik sluip naar beneden naar de tuin en zit in mijn eentje te genieten (geluid van pc goed open draaien!):

 

 

8 gedachten over “It’s four in the morning …

  1. Ondertussen is het schier halfzes, heb ik al 150 kilometer achter de rug, en waar ik me bevind, regent het momenteel oude wijven. No bird sings a song, though.

    Like

    • Vandaag bijna de hele dag in de tuin gewerkt en amper een paar druppels gezien. We hebben zelf moeten “regenen”, want ik kan niet eeuwig blijven wachten om met het aanleggen van het border te beginnen. En intussen zijn de tortels en de groenlingen zo brutaal geworden, dat ze komen eten op nog geen twee meter van ons.

      Like

    • Hier kwam de eerste riedel zo’n seconde of 5-6 vóór de kerkklok 4:00 sloeg. Het werkte zo aanstekelijk dat ik naar buiten móest. Zachte temperatuur, absolute stilte op de vogels na en de tuin voor mij alleen want Jeppe kan zo vroeg niet uit zijn bed. Maar dat moet ik nu bekopen, natuurlijk. Mijn hart slaapt in mijn lijf. Vanavond pizza of niets, want met al dat tuinieren de hele dag en dan dat ontieglijke uur …

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

