Uitroepteken!!!

Deze namiddag, om 15:48 om precies te zijn, onze eerste boerenzwaluw gezien!!! De Chimay met zeewierkroepoek smaakte opeens zó veel lekkerder!

En om jullie vóór te zijn: er zijn er in de omgeving minstens een stuk of 10 gezien, dus het is helemaal écht: de lente is er! 🙂

En om dat te vieren een voor en na:

 

 

 

5 gedachten over “Uitroepteken!!!

  1. Tjonge Affodil, ik heb wel twintig keer moeten kijken eer ik het verschil zag… en nochtans had ik geen Chimay gedronken. Met mijn autistische trekjes zocht ik voortdurend naar de zwaluwen op de foto…

    Like

    • 🙂 Hahaha… Nee, we hadden ze nog niet terug verwacht en dus lag de camera ook niet klaar voor hen. (En met die Chimay hadden we hen waarschijnlijk ook niet scherp in beeld gehad 😉 )

      Liked by 1 persoon

  2. Oh ik dacht dat ik de enige was die het niet zag (op mijn mobiel) Maar op de PC ziet het er veel beter uit en in het echt nog beter.

    Ik vind vogels wel leuk maar ik krijg alleen die roteksters in mijn tuin die op mijn kersen loeren.

    Groetjes,

    Dorothé

    Like

Geef een reactie

