Upside down …

De afgelopen weken was het hier al stilletjes op dit blogje. Dat gaat de volgende maanden nog niet zo direct veranderen. Inspiratie genoeg, maar nog niet rijp voor de openbaarheid. Drastische veranderingen, veel fysieke arbeid voor de boeg en dat gaat niet meer zo snel als vroeger, misschien dromen die uitkomen. Misschien wordt ons wereldje wel op zijn kop gezet. Of net niet.

Dit blogje gaat dus in een soort zomerslaap. Hopelijk is er tegen het najaar al wat meer klaarheid. Mogelijk is er in de tussentijd toch een opstoot van schrijfkoorts. Of wordt er een definitief punt achter dit blog gezet. Wie zal het zeggen?

Ik wens iedereen een fijne zomer toe. Intussen blijf ik wel mijn blogrol afschuimen en hier en daar even meepraten.

Een gedachte over “Upside down …

  1. Neem de tijd. Ik voorzie bij mezelf ook een pauze in de zomer terwijl ik normaal wel doorschrijf of blogs inplan. Dat alles ten goede keert daar voor jou dat wens ik je toe.

    Groetjes,

    Dorothé

    Like

Geef een reactie

