Ik citeer …

The Mind Unleashed:

22maart

 

4 gedachten over “Ik citeer …

  1. Triest, alsof sommige slachtoffers belangrijker zijn dan andere. maar ik moet toegeven dat ik me van het lijstje hierboven ook onvoldoende bewust ben.

    Like

    • Ik denk dat de reflex om “je suis Charlie-Paris-Brussel-…” te denken nu eenmaal sterker is omdat de identificatie groter is. En dat wordt handig uitgebuit door de media. De media die, zonder één uitzondering, tendentieus en dus misleidend zijn. Ons denken wordt gestuurd, of we ons daar nu bewust van zijn of niet.

      Like

Geef een reactie

