Winterwatch, watte watch …?

Traditioneel kondig ik hier elke keer de BBC live seizoensuitzendingen aan. Ik ben deze keer een beetje laat omdat ik me heb laten verrassen door de snelheid waarmee de tijd vliegt. En misschien ben ik ook wel wat misleid door de chaos in het weer: vorige week winter, gisteren en vooral eergisteren lente en nu weer herfst. Deze onwaarschijnlijke winter is dan ook het hoofdthema van deze serie: wat doet een uitzonderlijk wispelturige en zachte winter met een natuur die op een heel andere periode is afgestemd?

Gisteren werd reeds de eerste van 4 afleveringen uitgezonden. Vandaag, morgen en vrijdag volgen de andere drie, op BBC2 om 21:00 onze tijd. Zoals gewoonlijk kan je ook bijkomende informatie en evt. webcambeelden vinden op hun site). De aflevringen herbekijken kan dan weer niet omwille van auteursrechten. Jammer!

Geef een reactie

