Aan het hondje van dit strontje …

BESTE VRIEND,

KAN JE JE BAASJES EENS VERTELLEN DAT EEN KAKZAK IN HET RESTAFVAL THUISHOORT EN NIET IN DE GRACHT BIJ DE BUREN, AAN DE OMHEINING NAAST HET GRASVELDJE IN DE GALGENSTRAAT OF ELDERS?

BEDANKT MAAT EN TOT SNUFFELS,
JEPPE                          

DSCN1891[1]                                   

 

5 gedachten over “Aan het hondje van dit strontje …

  1. Erg welopgevoed, die Jeppe. En begaan met zijn leefomgeving bovendien.
    Vertel hem echter eens dat hij die ‘Caps Lock’ toets niet zo mag mismeesteren. 😉

    Like

    • Die caps lock had hij nodig opdat de tekst groot genoeg en leesbaar genoeg zou zijn voor de passerende baas van dat hondje. De zak met de kakzakjes hangt namelijk aan onze omheining (zie foto). De kakzakjes heb ik opgevist uit de gracht, want anders staat morgen de wijkagent bij ons te “muzzen”. Iedereen ziet mij van die kakzakjes gebruiken (al heb ik er nog geen mauve gekocht), maar niemand staat er bij als ik die bij thuiskomst in de afvalzak gooi. Ik heb al scheve blikken gekregen van de buren en één of andere dag krijg ik eens een scheef antwoord ook.

      Like

      • Ha, maar dat scheef antwoord kan je dan meteen counteren.
        Nu, ik begrijp je frustratie maar al te goed. En ik vermoed dat ik net hetzelfde zou doen als jij. Want waar zijn die ambtenaartjes met hun GAS-boetes als je ze nodig hebt, nietwaar?

        Liked by 1 persoon

    • Dan moet ge zeker uw huishouden niet uitbreiden met één of meer vervuilers, he. Bovendien: als de hond zo’n grote hoop draait, dat het een vuilzak per maand scheelt, dan krijgt hij verkeerde voeding. Dan gaan er nog DA-kosten bijkomen, vrees ik … 😉

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

