Knipperlichtjes …

Ik heb al een hele tijd geen knipperlichtjes meer aangestoken. Dat komt voor een deel omdat het weer steevast roet in het eten kwam gooien.

Toch wil ik het nog eens proberen. Wie weet lukt het deze keer wél.

  1. Het is eind volgende week weer de moeite om omhoog te kijken. Als het een wolkenloze nacht is, tenminste. Volle maan, maar met een onderbreking, want er is een totale maansverduistering te zien. Misschien.
  2. Voor wie BBC kan ontvangen: op 3, 4 en 5 november gaan we weer autumn watchen!
4 gedachten over “Knipperlichtjes …

  1. Ik denk eraan om een dag verlof te nemen en een poging te doen om de nacht van 27 op 28 september door te steken. Niet dat ik ooit vrijwillig al eens een nacht heb wakker gebleven maar voor één zou dat toch moeten lukken?

    Like

    • Bij ons is een doorwaakte nacht niet zo uitzonderlijk. En als het weer dat toelaat, spenderen we die uren wel vaker turend naar een sterrenhemel, supermaan of ander ruimtelijk spektakel. De weersvoorspellingen zijn tot nu toe in elk geval gunstig.

      Liked by 1 persoon

    • Als de beloften voor het weer ingelost worden, zet ik mijn wekker. Maar ik hoef er de volgende dag ook niet uit als ik niet wil …

      Like

Geef een reactie

