Zeg hé, tel je mee …?

“Zo te sterven op het water met je vleugels van papier”. Boudewijn de Groot schreef dit ultieme vlinderlied jaren geleden en ik moet er nog altijd aan denken als ik zo’n stukje kleurig “papier” van bloem naar bloem zie fladderen. Ik vind het ook geen treurig lied. En voor mij is het het hooglied van het vlindertelweekend. Ik ga er dus vandaag en morgen de hele tijd mee in mijn hoofd zitten.

Wel een beetje lastig tijdens het tellen, natuurlijk …

Een gedachte over “Zeg hé, tel je mee …?

  1. Wij keken naar de vlinders en waren blij dat het er meerdere waren. Maar dat heet dan ook niet voor niets vlinderstruik. Helaas hebben we op dit moment massa’s meer wespen.

    Like

Geef een reactie

