Zie ik de lichtjes van de Schelde …

Gewoon voor ’t gemak, omdat ik deze foto anders moeilijk tot bij een kennis krijg, maar de regelmatige bezoekers van dit blogje herkennen zonder twijfel de header van 2013:

header affodil

Door het samenvoegen van mijn blogjes vorig jaar is blijkbaar (ben ik nu ook pas achter) de binding tussen de tekst en de beelden in de mediabibliotheek verloren gegaan. Ik moet dus voor elk van mijn beelden van vóór de fusie nagaan of de link behouden is of niet (in sommige gevallen dus blijkbaar wél, maar de reden ontgaat me ten enen male). Wordt een monikkenwerkje, maar ik neem me hierbij voor om elke dag een rijtje af te werken.

Wat me er aan doet denken dat ik eigenlijk eens naar een nieuwe banner op zoek moet. Ik ben gisteren begonnen aan een 4-daagse cursus natuurfotografie. Eerste opdracht: in de praktijk brengen wat we gisteren gezien hebben over de basisprincipes van belichting en dieptescherpte.

Eén ding ga ik voor de banner alvast vierkant aan mijn laars lappen: de gulden snede, want dan past mijn banner niet boven mijn blog. Maar ’t is in elk geval een excuus als een ander om de volgende dagen op fotojacht te gaan.

Geef een reactie

