In alle stilte…

Het was -alleszins van mijn kant – een Stille Nacht. Heilig misschien een beetje minder vanwege de af en toe nogal forse gedachten als ik weer een te onderdrukken hoestbui voelde opkomen. Maar zeker stil. Wegens geen stem. Totaal niets. Zelfs fluisteren -als ik het al probeerde, tegen alle regels in – lukte niet meer. Op maandagmiddag ging de klank uit en hield ik enkel beeld over. Sinds gisteren komt er weer wat leven in mijn stembanden. Maar het is nog slechts met opstoten, dus voor familie en vrienden die zouden meelezen: sms’kes en emailkes zijn nog altijd efficiënter dan gewoon bellen… Behalve als ge per sé gelijk wilt halen, that is.

Voor iedereen die hier komt meelezen: alsnog een

Fijne Kersttijd (kan, zolang de kerstboom staat, zeker he?)

en

een gelukkig en gezond 2014

2 gedachten over “In alle stilte…

    • Bedankt!

      Zapte toevallig door een BBC-programma van koorzang heen. De koren werden op het werk gevormd en in de finale brachten ze elk een eigen versie van dezelfde nieuwe creatie. Ik ben bijna uit de zetel gerold van het lachen toen Chino bij de gospelversie begon mee te “neuriën”. Toevallig kwam ze bijna helemaal in die éne gospelstem terecht. Zò gelachen dat ik het nieuwe jaar bijna niet haalde… En zij met zo’n verontwaardigde blik van “zo slecht zing ik nu ook weer niet”. 🙂

      Like

Geef een reactie

