Lente!!!

lente 2013 03

lente 2013 01

lente 2013 02

6 gedachten over “Lente!!!

  1. Mooi, die elzenkatjes op de tweede foto! Ik zou hier ook eens moeten gaan kijken, maar vermits mijn hooikoorts (allergie voor in hoofdzaak els) eigenlijk nauwelijks opspeelt, vermoed ik dat die hier nog niet bloeit…

    Like

    • Ik stond ook even met mijn ogen te knipperen gezien de hardnekkige winter. Anderzijds: het klein hoefblad was er vorige week ook al…

      Like

    • In de voormiddag was het nog grauw, maar na de middag heeft de zon zich wel een paar uurtjes laten zien. In de beschutting van de garage en met een goeie fleece aan was het zelfs te doen om even te gaan zitten en te genieten van de eerste stralen!

      Like

Geef een reactie

