Weer op post…

De dagen van luieren en nietsdoen (euh???) zijn voorbij. Het nieuwe jaar is ingezet en met de hoofdpijn van teveel van het goeie en te weinig nachtrust nog achter mijn oogbollen ben ik gisteren weer aan het werk gegaan. ’t Is te zeggen: ik ben weer naar het werk gegaan. Maar met een Nieuwjaarsdag die bijna midden in de week viel, een nieuwe voorraad vakantiedagen en geen studenten (want in “den blok”) is dat hier stillekes! Ge kunt hier met permissie in uw blote kont lopen, er is niemand om het verder te vertellen. Overigens is het ook niet aan te raden, want de gebouwen moeten nog terug op temperatuur komen na de sluitingsweek. Zelfs zonder blote kont heb ik geen overschot. Gelukkig hing hier nog een gebreid vest om in weg te kruipen.

Bij gebrek aan collega’s om me bij te praten over wat er de afgelopen 6 weken allemaal gebeurd is, zit ik dus te kleumen in mijn bureel. De vele emails zijn gesorteerd (vooral verticaal), de verslagen van vergaderingen zijn (bijna) gelezen, veel diensten en firma’s zijn ook nog onbereikbaar of zijn nog niet op kruissnelheid gekomen. Ik ben dus vooral aanwezig. Niet slecht om zo op ’t gemakske terug in te lopen. De lawine komt maandag wel.

2 gedachten over “Weer op post…

    • Yep! Dit wordt de laatste rechte lijn. Begin volgende maand pensioenaanvraag en vanaf dan begint de lange reeks van “de laatste keer dit, de laatste keer dat”. Ik heb alvast de laatste krokus- en de laatste lentevakantie besteld. Met de nodige busstops onderweg moet het te doen zijn om er dat ene jaar nog aan te plakken. 🙂

      Like

Geef een reactie

