Stille nacht…

Het is hier de laatste tijd stillekes op dit blog. Omdat ik het even niet zo erg meer zag zitten, niet alleen dit blog maar alles. Dat was minder goed.  Maar daar zijn we overheen aan het geraken. Omdat ik de laatste tijd ook niet vaak meer ’s nachts slapeloos op zit vooral. En dat is goed. We zijn aangeland op het punt van “terug van weggeweest”. Hoop ik.

Dat ik dit alweer ’s nachts schrijf komt omdat ik even een nachtelijk tochtje moest maken naar de badkamer. En merkte dat ik mijn pc vergeten uitzetten had. Ik wou jullie gewoon laten weten dat ik er nog ben en zo stilaan ook overdag weer op dit blogje ga komen. En op dat van jullie.

Hopelijk worden de nachten allemaal zo stil en rustig als deze. Nu nog onthouden dat ik ’s avonds mijn laptopke in slaap moet sussen en dan kan ik naar de badkamer slaapwandelen…

In elk geval kan ik nu in alle rust en ongestoord mijn medebloggers en andere lezers een voorspoedig 2013 wensen.

2 gedachten over “Stille nacht…

Geef een reactie

