Op het eerste gezicht (en in alle stilte): november…

23okt12 001

7nov12 002

7nov12 003

6 gedachten over “Op het eerste gezicht (en in alle stilte): november…

    • De tuin zelf is er bij ons ook wat bij ingeschoten. Manlief scharrelt intussen alweer wat op krukken rond, maar ik had geen tijd (en ook geen fut want opgebrand) om meer te doen dan bladeren bijeen vegen. Hopelijk hebben we nog een paar mooie dagen tegoed, dan kan ik de laatste bollen nog in de grond mikken. Voor als het tijd is om een eerste gezicht van de lente te fotograferen…

      Like

    • De laatste maanden heb ik de indruk dat er soms “andere luchten” te zien zijn als vroeger. Verbeeld ik het me? Heb ik het vroeger nooit gemerkt (zou ik sterk vinden, want ik ben al van kindsbeen af gefascineerd door wolken)

      Like

Geef een reactie

