Vakantiedromen…

Ik slaap achterste voor in bed. Niet altijd. Alleen als ik door het dakraam naar de sterrenhemel kan kijken.

Ik wil in bed sterrenkijken. En maankijken. En als het even meezit ook satelietkijken zonder tv. Allemaal door die velux.

Als ik later groot ben wil ik ook een huis met dakraam. Maar het moet wel op een eiland staan waar het ’s nachts echt donker wordt!

Manlief vindt het niet erg. Die heeft op dat moment een kamer voor zich alleen waar hij de hele nacht spaanders kan maken.

 

4 gedachten over “Vakantiedromen…

  1. Dan ga ik toch nog efkes moeten sparen voor de vlechtjes, hoor. En eens rondgaagn in de familie voor alle wolrestjes om lange kousen te breien… 🙂

    Like

  2. Als je hetzelfde denkt als ik: hij heeft zich sowieso de onuitroeibare reputatie verworven van zilverrug na een woelige werfvergadering. 🙂

    Like

Geef een reactie

