Flauw doen…

Zoon2 en Kleindochter3 zijn bij ons geweest en ik breng hen naar huis. Vóór de deur zegt Zoon2: “Schatje, ik ga eerst mijn rugzak in de hal zetten en de hond uit de auto halen en dan kom ik jou halen om boodschappen te doen. Neem intussen al uitgebreid afscheid van moemoe”.

Waarop Kleindochter2 op haar knietjes op mijn schoot gaat zitten, haar armpjes rond mijn nek slaat en zegt:”Kom, we gaan een beetje flauw doen” waarna ze mij een zoen op mijn mond geeft…

Een gedachte over “Flauw doen…

Geef een reactie

