Pissed off: the sequel…

Zaterdag namiddag kreeg ik desondanks een onbedaarlijke lachstuip: er zat een mail met een tevredenheidsenquête van de leverancier in mijn mailbox. Want ze willen leren wat er nog te verbeteren valt aan hun service.

Altijd bereid om mensen te helpen opende ik de vragenlijst. Over het aanbod, de overzichtelijkheid van de website en vooral de vlotheid van betalen had ik inderdaad niets dan lof. De levering kon ik echter niet anders dan een slecht rapport geven en de kwaliteit van het geleverde was nog steeds gehuld in mysteries.

Of ik nog opmerkingen had die konden bijdragen tot het verbeteren van hun klantenservice? O ja! Dat een slechte samenwerking tussen leverancier en courier (wie ook de schuldige was) niet de zaak van de klant is en het dus van de pot gerukt is om te suggereren dat de klant een tweede keer dezelfde bestelling (en betaling) zou doen om dan maar af te wachten of dat eerste pakket ooit opduikt en hij/zij het geld terugziet.

En dat ik er op rekende uiterlijk woensdagmiddag óf mijn bestelling óf mijn geld (in cash!) terug te hebben zodat ik alsnog elders aan mijn trekken kon komen vóór het weekend. Want dat er anders wel eens een ONtevredenheidsmelding naar Testaankoop kon vertrekken.

En kijktekiere!!! Nog geen 10 minuten later komt er toch een antwoord zeker. Mijn pakket was teruggevonden! Het was vrijdag tevergeefs aangeboden op  het opgegeven adres (leugens, want ik zit vlak boven de receptie op het werk en zie de leveringen binnen komen) en het was nu dus retour bij hen afgeleverd zodat ze het maandag voormiddag opnieuw konden aanbieden.

Wat net gebeurd is. Nu rap nakijken of alles in orde is en lering trekken uit het gebeurde: bestellen via internet is OK maar in het vervolg wel zelf afhalen. Zo deed ik het de vorige keren tot grotere tevredenheid…

4 gedachten over “Pissed off: the sequel…

    • “Toeval bestaat niet, alleen deuren vallen toe” Als ik me niet vergis, een boutade van politiecommissaris Van In. Vandaar die knal die ik hoorde, zeker?

      Like

Geef een reactie

