Tatàààà…

Volgende week is het weer zover: de BBC gaat weer de Spring watchen .
en wij mogen meekijken. Vanaf maandag 29 mei is het 4 keer in de week (ma, di, woe en do) door het sleutelgat gluren bij nestende vogels, jeukkrabbende dassen, schattige jonge vossen en ander gedierte. En dat 3 weken na elkaar, dus 12 afleveringen die telkens om 21:00 onze tijd beginnen op BBC2 en een uurtje doorlopen. Al dan niet gevolgd door nog een aflevering van Unsprung, met vragen, grappen en andere natuurgrollen. Afspraak in Midden Wales.

PS: Ik krijg hier een reactie binnen van Annetanne. Helemaal niet meer aan gedacht dat de Telenet-gangsters de BBC -stekker uitgetrokken hebben voor zij die niet digitaal willen gaan… Dat komt er van als ge al een paar jaar bij de concurrentie kijkt. Ik hoop dat ik nu niet teveel mensen ambetant gemaakt heb…

Ik zal intussen nog wat verder kl*ten aan een nieuwe subpagina van “Vakanties dicht bij de natuur” om er een videofragment in te krijgen. Als ge ineens een vos ziet wegschieten of een vogelei kapot ziet vallen, heb ik ofwel wat hard victorie gekraaid ofwel de lucht naar beneden gevloekt…

6 gedachten over “Tatàààà…

  1. “Wij mogen meekijken”
    Jippiiiieeee! Ik mag daaruit dus begrijpen dat telenet besloten heeft om BBC weer terug op de kabel te zetten!
    Ik kijk nauwelijks TV, en een digitaal abonnement was dus aan mij echt niet besteed. En man- en zoonlief vonden tot nu toe ook hun gading nog via de analoge kanalen… tot we in eind maart hoorden dat we het vanaf 1 mei zonder BBC zouden moeten doen.
    En natuurlijk hadden we toen hals-over-kop kunnen besluiten om dan maar digitaal te gaan, maar omdat we zo paranoïede zijn dat we Telenet ervan verdenken net dat op het oog te hebben, wachten we daar voorlopig dus mee.
    En nu hoor ik dus dat we met de springwatchers mogen meekijken! Nogmaals: Jippiiiieeeeee!

    Like

    • Oei! Dat moet ik er dus misschien maar bij vermelden: wij hebben Belgacom tv. We waren de maffiakuren van Telenet kotsbeu en hebben ze al een paar jaar geleden buiten gebonjourd. Helemaal niet meer aan gedacht! En nu heb ik u waterachtig gemaakt natuurlijk…

      Like

  2. Ach, hoe hard je ook probeert, het zal niet lonen. Op termijn ijken we allemaal digitaal. Wij zijn overstag gegaan toen we onze oude tv weg deden om ruimte uit te sparen. De kwaliteit van analoog op veel nieuwe tv’s laat te wensen over. Maar eigenlijk kijk ik alleen naar films op tv, op een uitzondering na.

    Like

    • Wij hadden met telenet meer miserie dan beeld. Idem dito met internet. Vandaar dat we overgeschakeld zijn en toen hebben we ook ineens voor het digitale pakket gekozen. Het zat er toch aan te komen en voor de programma’s waar wij dan naar kijken (vaak natuurdocu’s) is digitaal (en vooral HD) eigenlijk een must.

      Like

Geef een reactie

