Affodil is terug aan het rennen…

Met al de ervaring die ik in de loop van de jaren heb opgebouwd met “gewichtige” rampenplannen zou ik toch in staat moeten zijn om de juiste kledingkeuze te maken. Ik vind dat ik dat van mezelf mag verwachten. NOT, zo blijkt.

Tegen beter weten in heb ik maar weer eens alleen oog gehad voor zo elegant mogelijke kleding die me er -als het even kan- toch al ietsiepietsie slanker laat uitzien dan ik ben.

En waar heb ik niet aan gedacht? Dat mijn vestimentaire keuze vooral moet uitgaan naar spullen met weinig knopen, ritsen of andere sluitingsystemen gezien het aantal sanitaire stops dat ik moet inlassen per dag.

Kon ik het me maar permitteren om in zo’n passé slobbertrui met trainingsbroek te komen werken. Ze weten niet hoeveel werktijd ze daarmee zouden uitsparen.

En ik ook. Vooral bij de heenrit… Peentjes heb ik vandaag al gezweet uit schrik dat ik niet op tijd de lagen textiel in veiligheid ga kunnen brengen!

Geef een reactie

