De Dag van de Aarde…

Nu zondag 22 april is het de Dag van de Aarde. Een beetje een speciale moederdag, zou je kunnen zeggen. En net zoals met de andere moeder- en vaderdagen ben ik nooit zeker van de juiste datum, tot ik ergens een aankondiging zie.

Zo ook nu. In mijn mailbox vond ik dit:  http://en.blog.wordpress.com/2012/04/19/earth-day/ .
Voor de proevertjes die hier gepresenteerd worden ga ik eens rustig de tijd nemen want die zien er fameus uit.

En zondag -weer of geen weer- vier ik Moeder Aarde. Ze wordt al wat ouder en een beetje sleets, maar zolang we haar nog hebben moeten we haar toch goed verzorgen, niet?

Geef een reactie

