Het wil niet…

Het wil niet vlotten. Met een stralende zon buiten en een onwillige pc binnen en een hoofd vol scherven van discussies tijdens vergaderingen waar het verslag nog van af moet: dat werkt niet.

Ik heb vandaag goed doorgewerkt (al zeg ik het zelf) tot zo’n uur of 2 en toen kwam de klad er in. De cafetaria dicht en dus geen drinkbare koffie (de filters smaken naar vanalles behalve naar koffie). De cola op en dus ook daar geen zwart gif om mij terug in gang te schoppen.

Weet je wat? Ik ga een toerke doen over de campus. Frisse lucht en wat zonlicht. Dàt is wat ik nodig heb!!! En dan naar huis. Want ik zit hier al wel van vijf na zeven.

Geef een reactie

