Op universitair niveau…

Krijg ik net een telefoontje (waarom ik? ik werk niet op de technische dienst):
“De slagboom van de parking werkt niet. Ik dacht dat het aan mijn kaart lag, maar nog 2 anderen hadden hetzelfde probleem. Het moet pas recent zijn, want er staan al auto’s binnen”

Ik beloof het door te geven aan de technische dienst. Krijg ik een mailtje van datzelfde personeelslid:
“Het kan ook zijn dat de bareel om buiten te gaan ook niet werkt, want ik wou langs daar binnen en het ging niet open. Dus dan kunnen we niet buiten !”

Mijn reactie:
“Normaal gezien kan je wel buiten omdat je dan de slagboom nadert vanuit de goede richting en dus de detectoren passeert. Maar het is gemeld en men gaat er naar komen kijken. Als het probleem niet direct kan opgelost worden wordt de slagboom open gezet.”

Maar de dame in kwestie had haar antwoord klaar:
 “Aha dat had ik gedaan hoor, gewandeld tot aan de slagbomen en ook de magische woorden van aladin gebruikt maar niets bougeerde !Enfin, de technische dienst zal magische handen hebben 😀 ”

Ikke:
“Die detector “ziet” alleen auto’s, geen mensen. Het is in feite een soort metaaldetector. Misschien dat hij voor mij zou opengaan als ik mijn enkel er voor hou?” (ik heb een plaat en enkele bouten in mijn enkel zitten)

Zij weer:
“Hihihi , ik begrijp het !”         Van een technische knobbel gesproken…

Geef een reactie

