Ogen op uw rug…

Een mens moet toch ogen op z’n rug hebben, he? Al goed dat ik er eerder al eens iets van had menen te horen, zien, lezen (???). Ik weet eigenlijk niet meer waar ik het vandaan haalde, misschien zuiver telepathie. Maar ik denk dat ge’t niet moogt missen!

Volgende week woensdag, om 22:00 onze tijd op BBC 2 en BBC HD: Winterwatch !

Ik heb het in elk geval al geprogrammeerd om op te nemen. Er moest zo eens iets tussenkomen of iemand (aan)bellen terwijl ik aan ’t kijken ben!

2 gedachten over “Ogen op uw rug…

Geef een reactie

