Sprookjesachtig…

Vanmorgen stevig gefoeterd tijdens het rijden door steeds dichter wordende sneeuwval op wegen die soms ternauwernood berijdbaar zijn. Ons afgevraagd “of we soms zot zijn of wa?” omdat we er per sé door willen, terwijl we allebei verzuipen in nog op te nemen overuren. Nog even gesuggereerd om aan het rond punt aan het werk ineens maar weer richting thuis te rijden, voor ’t geval dat het nog erger wordt en we vanavond niet weg geraken. Een weekend op het werk zie ik niet echt als een festiviteit tegemoet.

Maar nu ik veilig in mijn warme bureel zit kan ik toch weer even genieten van de schoonheid. Vloeken kan ik vanavond nog naar hartelust. Nu eerst maar eens be- en verwonderen…

In tegenstelling tot de foto van de header (een standaard, die ik bij gelegenheid nog eens moet vervangen door iets van eigen huis) is onderstaande opname wel zelf genomen. Niet in een sprookjesbos, maar gewoon op het werk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Geef een reactie

