Knipperlichtjes …

Er zijn van die tv-uitzendingen die je voor geen goud wil missen, maar laat ze die toch altijd nét programmeren op een avond waarop je bezoek krijgt, op visite moet of gewoon met vakantie bent. De meesten onder ons zijn voldoende voorzien van middelen om dat probleem op te lossen en het programma in uitgesteld relais te bekijken. Als je er tijdig aan denkt om je recorder daarvoor te programmeren, that is.

Of er is ergens iets leuks te doen. Een geleide wandeling, een workshop, een natuurwerkdag, … weet ik veel wat hier allemaal onder deze noemer kan vallen. Dan is het altijd handig als er ergens een extra remindertje staat, want  op de kalender vergeet ik nogal eens te kijken. Je wil niet weten hoeveel concerten (met bestelde kaarten nog wel) ik zo al gemist heb!

Ik heb dus een rubriekje “Knipperlichtjes” aangemaakt. Voor mezelf, omdat ik vaker hier rondspook dan ik in een tv-gids of een agenda kijk. En voor de bezoeker die misschien wel denkt “Goh, dat wil  ik ook wel zien” of “Nu weet ik tenminste waarheen dit weekend”.

Als je dus vanaf nu “knipperlichtje” bovenaan een blogstukje ziet, dan gaat het over uitzendingen of evenementen die ik niet te missen vind. Wat jullie er over denken lees ik dan graag in een reactie.

En dan laat ik hier meteen het eerste lichtje knipperen:

Op 29 december om 19:30 (onze tijd) wordt op BBC2 de Springwatch Christmas Special uitgezonden. Met flash backs en hoogtepunten van het afgelopen jaar in zowel Springwatch als Autumnwatch. Maar ook met langverwachte antwoorden op vragen die kijkers op de website van het programma hebben gepost. Met foto’s en video’s van Britse wildlifeliefhebbers die de natuur konden betrappen op sfeervolle, ingetogen, uitbundige, dramatische of ronduit hilarische momenten. En er zijn er bij om even voor te gaan zitten, ik kan het je verzekeren!

Een gedachte over “Knipperlichtjes …

  1. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Altijd leuk om te horen dat iemand hem leuk vind.
    Ik ga jouw site ook volgen. Een nieuwe natuursite erbij is leuk. Veel succes ermee!
    Het BBC-programma ken ik niet. Toch maar eens kijken.

    Like

Geef een reactie

